Wymiany / zwroty i reklamacje

ZWROT

Możesz zwrócić lub wymienić zakupiony produkt na inny w ciągu 30 dni od dnia zakupy.

Jak dokonać zwrotu?
Zgłoś chęć zwrotu za pomocą poniższego formularza.

Wydrukuj  i wypełnij Dokument zwrotu towaru dostępny TUTAJ.

Dokument oraz dowód zakupu (paragon fiskalny) spakuj wraz ze zwracanymi produktami i odeślij na adres:
Nitro Łukasz Baranowski
ul. Górna 23, 41-608 Świętochłowice, tel. 530 85 07 13

lub do paczkomatu
Paczkomat InPost SWC08M, tel. 530 85 07 13, biuro@ultime.pl
ul. Karpacka 2, 41-608 Świętochłowice

Uwaga: Zwrotowi podlega wyłącznie towar nieuszkodzony, który nie nosi śladów użytkowania (czysty, nie pachnie perfumami, nie był prany itp.), posiada oryginalne opakowanie i metki.

Jeśli do zakupionego towaru dodawany był inny produkt gratis lub po obniżonej cenie (w ramach specjalnych promocji), należy odesłać go wraz ze zwracanym towarem. Zwracany towar odsyłasz na własny koszt, przesyłki 'za pobraniem’ nie zostaną odebrane.

Zwrot należności za zwrot
Zwrot należności zajmuje maksymalnie 14 dni od dotarcia przesyłki zwrotnej do naszego magazynu.

Forma zwrotu środków zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. W przypadku płatności za pobraniem zwrot należności wykonamy na podane w dokument zwrotu towaru konto bankowe.

Kwota podlegająca zwrotowi to należność za towar i przesyłkę.

WYMIANA

Możesz również dokonać wymiany zamówionych produktów np. na inny rozmiar lub kolor.
Procedura wymiany jest bardzo prosta i polega na zwróceniu zamówienia i złożeniu nowego w naszym sklepie internetowym.

 Wpierw dokonaj zwrotu zgodnie z procedurą przedstawioną powyżej (zwrot środków za pierwotne zamówienie do 14 dni od chwili otrzymania przesyłki), a następnie złóż w sklepie nowe zamówienie z wybraną listą produktów i formą wysyłki. 

REKLAMACJE

Jeżeli zdarzy się, że z zakupiony artykuł posiada wadę lub jest uszkodzony, prosimy o zgłoszenie reklamacji.

Aby zgłosić reklamację, wypełnij poniższy formularz, podając jak najwięcej szczegółów dotyczących wady.

Pamiętaj, że reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe z winy użytkownika, niezgodnego z zaleceniem czyszczenia, urazów mechanicznych i wypadków losowych (np. gdy artykuł został źle wyprany, spalony żelazkiem itp.).

W przypadku uznanej reklamacji wyślemy Ci nowy egzemplarz na własny koszt lub zwrócimy należność.

Wraz z reklamowanym zamówieniem należy odesłać dowód zakupu (paragon fiskalny) oraz wydrukowany i wypełniony Dokument zwrotu towaru dostępny TUTAJ.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od chwili dotarcia przesyłki do naszego magazynu.

O rozstrzygnięciu reklamacji poinformujemy Cię w wiadomości e-mail lub telefonicznie.

FORMULARZ WYMIANY / REKLAMACJI / ZWROTU

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż  30dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 30 dni.

Shopping Cart
Scroll to Top
Scroll to Top